عسل بانو


عسل بانو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عسل بانو هنوز هم پيش مايي
اگر چه دست تو تو دست من نيست
هنوز هم با توام تا آخرين شعر
نگو وقتي واسه عاشق شدن نيست
حالا هر جا که هستي باورم کن
بدون با ياد تو تنهاترينم
هنوز هم زير رگبار ترانه
کنار خاطرات تو مي‌شينم

عسل بانو
عسل گيسو
عسل چشم
من رو ياد خودم بنداز دوباره
بذار از ابر سنگين نگاهم
بازم بارون دلتنگي بباره

تو رفتي بي‌من اما من دوباره
دارم از تو براي تو مي‌خونم
سکوت لحظه‌هاي تلخ رو بشکن
نذار اينجا تک و تنها بمونم

عسل بانو هنوز هم پيش مايي
اگر چه دست تو تو دست من نيست
هنوز هم با توام تا آخرين شعر
نگو وقتي واسه عاشق شدن نيست
حالا هر جا که هستي باورم کن
بدون با ياد تو تنهاترينم
هنوز هم زير رگبار ترانه
کنار خاطرات تو مي‌شينم

عسل بانو
عسل گيسو
عسل چشم
من رو ياد خودم بنداز دوباره
بذار از ابر سنگين نگاهم
بازم بارون دلتنگي بباره

حالا هر جا که هستي باورم کن
بدون با ياد تو تنهاترينم
هنوز هم زير رگبار ترانه
کنار خاطرات تو مي‌شينم

تو رفتي بي‌من اما من دوباره
دارم از تو براي تو مي‌خونم
سکوت لحظه‌هاي تلخ رو بشکن
نذار اينجا تک و تنها بمونم
نذار اينجا تک و تنها بمونم



نظرات شما عزیزان:

محدثه. میلانی
ساعت19:26---25 شهريور 1391
سلام شما عسل نویدی هستید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 5 آذر 1390برچسب:,ساعت 16:8 توسط عسل| |


Power By: LoxBlog.Com